Visgrūtākās skriešanas sacensības pasaulē

Daži no mums laiku pa laikam skrien, citiem tā ir dzīves kaislība. Un reizēm kaislīgi cilvēki nebaidās pieņemt grūtus izaicinājumus. Šoreiz mēs runāsim par visnopietnākajiem starp skrējējiem, biedējošiem vīriem, tiem, kuriem ciešanas ir prieks. Tie, kas reāli piedalās šādās sacīkstēs. Tātad, ja jūs jūtaties lieliski par savām ikmēneša noskrietajām 23 minūtēm, varat gatavoties nokaunēties un tiekties uz mazliet lielākiem sasniegumiem.

Norseman

Vikingu dzelzsvīrs- 3,8 km peldēšana 12 ° C vidē, 180 km riteņbraukšana pie 6 ° C vides un visbeidzot 42 km skriešanas distance, lai sasildītos. Un pat tad, ja dalībniekam izdodas visu to izdzīvot, viņam ir jābūt vienam no 160 pirmajiem, lai saņemtu uzvarētāja melno t-kreklu. Pārējiem- vājajiem, tiek piešķirts baltais t-krekls un daudz vieglāka pēdējā sacensību daļa. Jau pats fakts, ka tas viss vien ir priekš krekla iegūšanas, šķiet traki, bet speciāla apkaunojoša krekla iedošana mazliet vājākiem skrējējiem ir tīra nežēlība.

Smilšu maratons

Vairāk nekā 240 km skrējiens, kas ilgst 6 dienas, pilnīgi vienatnē, 40 ° C Marokas tuksnesī. Neuztraucieties, skorpioni un citi indīgi nogalināt spējīgi kukaiņi arī tur atrodas, lai motivētu cilvēkus turpināt skriet. Un varbūt pēc piecām dienām, pavadot laiku vienam skrienot tuksnesī, ir pat iespējams sākt ar tiem sarunāties un sadraudzēties. Jā, saule un nogurums var likt sajukt prātā.

Lielā Mūra maratons

Maratons, kā darbība norisinās Lielajā Ķīnas Mūrī. Skriešana uz ļoti sen uzstādīta bruģa vienā no vismazāk plakanajiem Ķīnas reģionion, kas var būt vēl labāks? Šajā vietā ir mazāks piesārņojuma nekā Pekinā, bet skrieno uz 5164 bruģakmens gabaliem jebkurā gadījumā ir iespējams pazaudēt elpu. Vēlam jums veiksmi, ja jūs kādreiz apsvērsiet piedalīties šajā maratonā. Vienkārši dariet mums zināmu adresi, uz kuru mums vajadzētu nosūtīt ziedus jūsu ģimenei.

Madmen diagonāle

Šīs sacensības ietver skriešanu Francijas Reinjonas salā no ziemeļrietumiem līdz dienvidaustrumiem, kas nozīme 160 km galvenokārt pa kalniem, vulkāniem un džungļiem. Visa šī distance jāveic pašam. Ellē vienmēr ir jautrāk vienatnē. Cilvēku padošanās rādītājs ir apmēram 30%. Un, tā kā mums nav nekādu liecību par šiem 30%, droši var pieņemt, ka viņi joprojām ir kaut kur tajā apgabalā, barojot vietējos dzīvniekus.

Mont Blanc ultra posms

Arī Eiropa var lepoties ar gandrīz neiespējamām sacensībām. Tās noteikti ir vienas no visgrūtākajām kontinentā un vienīgās, kas šķērso trīs dažādas valstis- Itāliju, Franciju un Šveici. 170 kilometri pa Alpiem, ar 10 km augstuma starpību starp sākumu un finišu. Vienreizēji!

Ziemeļpola maratons

Mēs stingri iesakām šīs sacensības tiem, kuriem vienkārši nav pietiekami ar smilšu maratonu. Šeit var izmantot gan parastos skriešanas apavus, gan sniega kurpes- brīva izvēle. Īsumā aprakstot šo skriešanas disciplīnu- tā aizņem divkārt ilgāku laiku nekā klasiskais maratons, lai gan nāve var notikt divreiz ātrāk.

Badwater ultra maratons

Tā kā organizētājs to uzskata par “vissmagākajām sacensībām pasaulē”, tam ir daži labi argumenti, kas ir diezgan biedējoši- 217 kilometri, sākot no 85 metriem zem jūras līmeņa līdz 2500 metru augstumam finišā uz Whitney kalna virsotnes. Un ārpus distances garuma, ir īpaši apstākļi, kas var izbrīnīt. Sacensības tiek veiktas jūlija vidū Nāves ielejas vidū, kur temperatūra sasniedz 70 ° C.

Ieteikumi skriešanas iesācējiem

Tātad beidzot jūs nolēmāt atgriezties pie sportiskajām aktivitēm pēc 5 gadu ilgas picas ēšanas visu dienu laiskojoties pie TV ekrāna? Un starp visiem sporta veidiem jūs esat izvēlējušies skriešanu, jo tas, šķiet, ir veselīgi un lēti praktizējami? Tad šeit ir daži padomi, kā izvairīties no miršanas pēc  15 metru skrējiena.

Sāciet lēnām un pakāpeniski (vismaz 30 minūtes / sesija)

Pirmajā reizē nav vērts mēģināt noskriet 10 km mazāk kā 50 minūšu laikā. Šādi jūs varat attapties guļot ceļa malā jau pēc trešā kilometra, it īpaši, ja jūs nekad neesat skrējis lielas distances. Labākais ir sākt ar vismaz 30 minūtēm skriešanu bez apstāšanās ar vieglu elpošanu, kas nozīmē, ka jūs spējat runāt skriešanas laikā. Iestatiet sev tādus mērķus kā, piemēram, skriešanas biežuma vai to ilguma palielināšana ar katru nākošo nedēļu.

Neviens uz jums neskatās

Mums var bieži šķist, ka, ja mēs skriesim pārāk lēni vai kļūsim pārāk slapji, tad cilvēki skatīsies uz mums un vērtēs. Patiesībā nevienam tas nerūp. Vai nu cilvēki ir greizsirdīgi, jo viņiem nav drosmes uzsākt skriešanu vai arī viņi jau ir daļa no skrējēju komandas, un tad tā ir 100% solidaritāte! Tātad, atbrīvojiet savu prātu un skrieniet tikai priekš savas labsajūtas, nedomājot par liekām lietām.

Skriešanas uzsākšanai nav vecuma ierobežojuma

Izņemot, ja esat 6 mēnešus vecs un jūsu galvenā aktivitāte aprobežojas ar velšanos. Attiecībā uz pārējo- jums var būt divdesmit vai piecdesmit gadi, tas nav svarīgi. Patiesībā liela daļa skrējēju sāk šo aktivitāti diezgan vēlā dzīves stadijā, tāpēc viss ir uzskatāms par normu.

Vispirms iegūstiet vienkāršu aprīkojumu

Nav nepieciešams jau sākumā iegādāties pro-aparatūru, piemēram, GPS vai hidratācijas maisiņu. Vislabāk ir sākt ar tādiem pirkumiem kā īsas bikses, t-krekls, pulkstenis, kas ļauj pārbaudīt savu laiku un sporta kurpes, kuras jums individuāli ir ieteicis speciālists.

Skrieniet ar citiem cilvēkiem

Skriešana grupās ir motivējoša. Vai tie būtu cilvēki ar labāku līmenis nekā jums, vai arī jaunienācēji šajā disciplīnā, viņi liks jums progresēt vairāk nekā to pats ievērosiet. Nenāk par ļaunu trenēties kopā ar kādu, kurš ir pieredzējušāks par jums, lai mazinātu atšķirību.

Turpiniet klausīties savā ķermenī

Pat, ja jums ir progresīvi mērķi, jūsu ķermenis var būt vairāk noguris no vienas nedēļas uz otru (ārējo apstākļu dēļ). Nevilcinieties atvilkt elpu un pārtraukt sesiju, ja nepieciešams. Labāk samazināt sesijas intensitāti nekā to saglabāt un riskēt gūt traumu.

Nevilcinieties modificēt sesiju, lai tā nekļūtu pārāk garlaicīga

Rutīna ir garlaicīga, tā var radīt jums iespaidu, ka jūs neprogresējat. Tātad šeit ir padoms, lai dažreiz mainītu savu treniņu- vienu reizi veiciet parasto klasisko sesiju ar savu regulāro ātrumu un ilgumu, un citu reizi nedēļā veiciet to, ko sauc par ”30/30”, kas ir 30 sekundes sprints un 30 sekundes atpūta. Jūsu sirds par to būs pateicīga!

Turpiniet!

Sākot skriet visgrūtākais ir nevis uzsākt, bet gan turpināt. Pat, ja jūsu progresēšana ir lēna, tā tur ir, un jūsu ķermenis tomēr strādā. Tas ir iemesls, kāpēc grupu nodarbības darbojas pozitīvi. Uzsāktā mērķa turpināšana noteikti ir labākā uzvara.

Reģistrējieties sacensībām

Neuztraucieties, runa nav par piedalīšanos sacensībās jau sākot otro skriešanas nedēļu. Sagatavojieties vairākas nedēļas vai pat mēnešus pirms reģistrēšanās 5 vai 10 km maratoniem. Mērķis šeit ir atzīmēt savu piederību skriešanas pasaulei. Turklāt reālās sacensībās cilvēki neapzinoties skrien efektīvāk.

Desmit pasaules skaistākās skriešanas vietas

Skriet ir brīnišķīgi un tas liek jums zaudēt daudz kaloriju, bet tā var būt arī diezgan garlaicīga nodarbe. It īpaši, ja jūs to darāt uz skrejceliņa trenažieru zālē vai stadionā viena maza apļa ietvaros. Kāpēc gan neizvēlēties vairāk pievilcīgu maršrutu? Labs veids, kā apvienot noderīgo ar patīkamo un priecēt acis ar skaistiem apskates objektiem, vienlaikus rūpējoties par sava ķermeņa formu! Šeit ir 10 vietas, kuras mēs jums silti iesakām- dažu kilometru ceļi pa visu pasauli, kas mainīs jūsu redzējumu un pieredzi  par skriešanu!

Mont Blanc – Francijas Alpi

Apgabals ir neticami skaists ar zaļām ielejām un sniega noklātām virsotnēm, un tas ir pilns ar profesionāli plānotiem maršrutiem cauri mežiem vienā no vietām ar tīrāko gaisu visā Rietumeiropā. Un, kad jums ir apnicis skriet, jūs varat doties slēpot vai sauļoties vienā no slēpošanas stacijām.

Tokijas imperatora pils – Japāna

Ļoti mūsdienīgs un plaši pazīstams 5 kilometru ceļš, kas apseko ārējo pils malu. Skats ir elpu aizraujošs, un vieta ir skrējējiem draudzīga, jo jūs varat viegli atrast skapīšus un dušas apkārt pilij, lai varētu atstāt savas mantas un atsvaidzinātos pēc svīštošās aktivitātes!

Panamas kanāls – Panama

Panamas kanāls, kas jau ir pietiekami iespaidīgs, piedāvā vairākus variantus skrējējiem, lai tie izbaudītu paradīzes ainavu. Tātad, ko jūs vēl gaidāt, nopērciet nākošo lidmašīnas biļeti uz Panamu un esiet gatavs veikt skaistus skrējienus cauri šim zaļajam brīnumam. Un, kad skrējiena laikā karstums sāk uzvarēt jūsu ķermeni, vienkārši ienirstiet tuvējā jūras krastā. Kā jau mēs atzīmējām- paradīze!

Sigiriya – Šrilanka

Klasificēta UNESCO kā viena no skaistākajām vietām uz planētas, Sigiriya cietoksnis piedāvā vienu no skaistākajām skriešanās vietām pasaulē. Skrējiens, kas liks jums ceļot cauri ezeriem un dārziem, kas atrodas apkārt ap monumentālo cietoksni. Un visdrošākajiem starp jums- kāpēc ne pabeigt savu skrējienu, uzkāpjot pa kāpnēm līdz virsotnei? Tam vajadzētu būt vairāk nekā pietiekami, lai attīrītu plaušas!

Centrālais parks Ņujorkā – ASV

Amerikāņu pilsētas “Zaļās plaušas” apmierina ikdienas simtiem skrējēju, kuri bauda šīs simboliskās klusās pilsētas daļas vienmēr iespaidīgo mieru. Centrālajā parkā jūs varat atrast visu- teritorijas ar daudz cilvēkiem, dzīvniekiem, mazām takām, kas liek justies kā laukos, kur valda miers, kas vijas starp kokiem un ūdens tilpnēm… Varat izvēlēties starp skriešanu ap parku, aplūkojot parka robežas tuvumā esošos debesskrāpjus vai arī skrieniet uz tā centru, lai ienirtu zaļumu burvībā un putnu skaņās. Iespējas ir vairākas, atbilstoši noskaņojumam.  Un ir vairāk nekā iespējams, ka jūs varat satikt kādu slavenu personu (piemēram, Tomu Henksu), arī veicot rīta skrējienu blakus jums.

Keiptauna – Dienvidāfrika

Nākamā pietura ir pie jūras. Labākā vieta, kur redzēt roņus un delfīnus, baudot brīnišķīgu skatu uz okeānu. Šis skriešanas ceļš ir pazīstams visā pasaulē, un nokļūstot tur ir vairāk nekā viegli saprast, kāpēc.

Ķīnas Lielais mūris – Ķīna

Grūti nosaukt ko vēl iespaidīgāku. Vispieredzējušākie skrējēji reģistrējas maratona sacensībām, kas katru mēnesi notiek Lielajā mūrī, bet citiem ir iespējams izvēlēties šo iespaidīgo konstrukciju arī vien dažu kilometru skrējienam. Skriešanas maršruts, kas nav ierindojams starp tiem vieglākajiem, bet kurš noteikti paliek atmiņā uz mūžu sava skaistuma dēļ.